İstikbal, Bellona, Mondi, Deco ve İstikbal Regina markalarının satış sonrası hizmetlerinin takip edildiği Boyser Teknik Servis Hizmetleri A.Ş., mobilya sektöründe ilk kez verilen "TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi"ni almaya hak kazandı.
Boydak Holding Mobilya Grubu'nun satış sonrası hizmetlerinin takip e temizlik firması dildiği Boyser A.Ş, Türk Standartları Enstitüsü tarafından mobilya sektöründe ilk defa verilen "TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi" almaya hak kazandı. Bugün Boydak Holding üst yönetiminin ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda, ödül Türk Standartları Enstitüsü Başkanı Tahir Büyükhelvacıgil tarafından Boydak Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Boyser Yönetim Kurulu Başkanı Nazif Türkoğlu'na takdim edildi.
Toplantıda konuya ilişkin değerlendirme yapan Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, "Boydak Holding Mobilya Grubu markaları olarak 53 yıldır mobilya sektöründe birçok yeniliğe imza attık. İstikbal, Bellona, Deco, Mondi ve İstikbal Regina markaları yüzlerce ürününü Türkiye'ye yayılan ortalama 2 bin 500 mağazada tüketicimiz ile buluşmanın gururunu yaşıyor. Mobilya grubu olarak en büyük farklılıklarımızdan bir tanesi ürün kalitesi kadar satış sonrası hizmete verdiğimiz önemdir. Satış sonrası hizmette müşteri memnuniyetini en üst seviye çıkarmak ve sektördeki diğer rakiplerimize örnek olmak amacıyla Boyser Teknik Hizmetleri A.Ş.'yi kurduk. Boyser'in başarılı çalışmaları sonucunda mobilya sektöründe TSE tarafından ilk kez verilen TS ISO 10002 belgesini 5 markamızla almaya hak kazandık. Satış sonrası hizmette de sektörün belirleyicisi olmaktan çok büyük onur ve mutluluk duyuyoruz" dedi.
Kategori : EKONOMİ