Lojistik sektörünün önde gelen firmalarından Balnak, "katma değerli hizmetler" ile Türkiye'nin büyük markalarına uçtan uca çözüm sunuyor.
Uluslararası kara, hava, deniz, demiryolu ulaşımlarında nakliye ve dağıtım hizmetleri sunan Balnak, katma değerli hizmetlere yaptığı yatırımla pazarda öncü olmayı hedefliyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre katma değerli hizmetlerdeki gelişim potansiyelini önceden görerek bu alana yo ucuz uçak bileti ğunlaşan Balnak, hızlı tüketimden otomotive, elektronikten tekstile kadar birçok sektöre uçtan uca çözüm sunuyor.
2009'DA 45 MİLYON ADET ÜRÜN ELLEÇLEDİ
Türkiye'de sayılı fabrikada uygulanan "Hat Sonu Paketleme" sistemiyle bir ilke imza atan Balnak, bu hizmetiyle hızlı tüketim malları (FMCG), perakende, tekstil, elektronik, yapı malzemeleri, telekomünikasyon ve otomotiv sektörlerine özel depolama çözümleri sunuyor.
Temizlik, kişisel bakım ürünleri ve hazır giyim sektörlerine ürün birleştirme, barkodlama, etiketleme, paketleme hizmetleri verirken, banka ve telefon kartları alanındaki müşteriler için ise Gebze'de kurulu tesislerinde paketleme işlemleri gerçekleştiriyor.
Ürüne özel depolama şartlarını titizlikle yerine getirmeyi hedefleyen Balnak, stok kontrolünü ve kalite süreçlerini de takip ediyor. Kısaca Balnak, katma değerli hizmetler kapsamında, müşteri adına mal alımı yapmaktan ürün depolamaya, paketleme hizmetlerinden etiketlemeye kadar her aşamada aktif rol alıyor.
Bu geniş uygulama ağıyla uçtan uca hizmet sunan Balnak tarafından sadece 2009 yılında 45 milyon adet ürüne paketleme, etiketleme, birleştirme, ambalajlama gibi katma değerli hizmetler uygulandı.
İster depo yönetimi, isterse adrese teslim dağıtım yapan Balnak, binin üzerinde personeli ve 200 bin metrekareye varan depo alanıyla Türkiye'nin önde gelen markalarına katma değerli hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu markalardan bazıları; P&G, Reckitt Benckiser, Ontex, Kimberly Clark, Eczacıbaşı, Vitra, Philips, Tchibo, Colgate, Avea, Loreal, Yamaha, Esse, Mediamarkt ve YKM olarak sıralanıyor.
Kategori : EKONOMİ