Bursagaz, daire içinde kontrol işleminin, sadece müşterinin talebi veya gaz kaçağı durumunda yapıldığı, bu amaçla gelen kişilere personel kartının sorulmasının güvenlik açısından büyük önem taşıdığı bildirildi. tokai çakmak
Bursagaz Müşteri Hizmetleri Müdürü Osman Kipoğlu, yazılı açıklamasında, Bursagaz'ın, 2004 yılından bu yana Bursa halkına sahada sayaç okuma, tesisat kontrol ve acil servis gibi hizmetleri sunduğunu belirtti.
Kipoğlu, müşterileri uyarırken, şunları kaydetti:
''Daire içinde kontrol işlemi, ancak müşteri talebi durumunda veya gaz kaçağı olması halinde yapılmakta olup, bunun dışında Bursagaz'ın kendiliğinden daire içerisinde herhangi bir kontrol faaliyeti bulunmamaktadır. Bu nedenle 'Bursagaz'dan geliyoruz' diyen kötü niyetli olabilecek kişilere, vatandaşlarımızın kapılarını hiçbir surette açmamaları gerektiğini hatırlatmak isteriz. Bu tür nedenlerle gelen kişilere de Bursagaz yetkili personel kartının sorulması halkımızın güvenliği açısından büyük önem taşımaktadır.''
Osman Kipoğlu, bu tür durumlarda 444 11 33 numaralı müşteri hattına başvurulabileceğini bildirdi.
Kategori : GÜNCEL