Ticari araç üreticisi Iveco'nun Genel Müdürü Maurizio Manera, Iveco'nun 2008 yılında 2,4 olan pazar payını, 2009 yılı itibariyle yüzde 4 seviyesine çıkardıklarını, bu başarının Eurocargo segmenti için de geçerli olduğunu belirterek, ''Eurocargo'da 2008'de 2,4 olan segment payımızı, 2009'da yüzde 5,3'e çıkarmış bulunuyoruz'' dedi.
Manera, Kadıköy'deki Dalyan Club'ta ''Yeni Eurocargo''nun tanıtımı dolayısıyla düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada, müşterilere söz verdikleri gibi Iveco'nun ürün gamının daha genç, daha büyük ve Iveco Avrupa ürün gamı ile daha paralel hale geldiğini söyledi.
''Yeni Eurocargo'' lansmanı ile ürün gamlarının tamamen Avrupa ile paralel hale gelmiş olduğunu belirten Manera, ''Iveco'nun, Almanya'da, İngiltere'de, İtalya'da sattığı Euro5 Eurocargolar'ı getiriyoruz'' dedi.
2009 yılının tüm olumsuz şartlar trapianto di capelli ına rağmen pazar payını iyi bir sonuçla kapattıklarını ifade eden Manera, ''2008'de 2,4 olan pazar payımızı, 2009 yılı itibariyle yüzde 4 seviyesine çıkardık. Bu başarı Eurocargo segmenti için de geçerli. Eurocargo'da 2008'de yüzde 2,4 olan segment payımızı, 2009'da yüzdee 5,3'e çıkarmış bulunuyoruz. 2010 Ocak-Şubat dönemine baktığmıızda, pazar payımız yine artmaya devam ediyor. Geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 2,4'ten, 4,2'ye bir artış var. Hedefimiz 2010'da bundan daha iyisini yapmak'' dedi.
Avrupa'daki segment liderlerinden biri olması nedeniyle ''Yeni Eurocargo''nun, bir şampgiyon olduğunu ifade eden Manera, sözlerini şöyle sürdürdü:
''Avrupa'da satılan her 4 kamyondan biri Eurocargo. Türkiye'de de Yeni Eurocargo'yu 10 ton ile 24 ton arasında bir segmentte pazarlıyor olacağız. Eurocargo'nun bu başarısı yeni değil. Çok eski ve başarılı bir ürün olmakla beraber kendini yenilemeye devam etti. Eurocargo'nun en büyük özelliklerinden biri çok yönlü bir ürün olması. Eurocargo, Avrupa'da büyük filolor tarafından tercih edilen bir ürün. Türkiye'de de en önemli filoların tercihi. Geçtiğimiz yıl çöp kamyonu satışında iyi sonuçlar elde ettik.''
Manera, Eurocargo'nun, tüm dünyada referans olan ve başarılı bir geçmişe sahip bir ürün olduğunu belirtti.
Yeni Eurocargo'nun Türkiye gibi önemli bir pazar için çok geniş bir ürün gamına sahip olduğunu ifade eden Manera, ''Müşteri, Yeni Eurocargo'da 5 farklı modelden, 3 farklı kabinden ve sınırsız sayıda versiyondan birini ihtiyacına göre seçebilir. İlk defa bu pazarda, bu segmentte bir müşteri olan bir araca göre ihtiyacını ayarlamak zorunda kalmıyor tam aksine ihtiyacına göre bir araç seçebiliyor. Halihazırda Eurocargo'yu kullanmakta olan müşterilerden çok olumlu geri bildirimler alıyoruz. Dolayısıyla Eurocargo başarısını Türkiye'de ispatlamış bir ürün'' diye konuştu.
IVECO ÜRÜN MÜDÜRÜ ÖZYÖNÜM
Iveco Ürün Müdürü Tarkan Özyönüm de 1991 yılında hizmete sunulan Eurocargo'nun yeni modelinin Avrupa'daki Eurocargolar ile aynı özellikte olacağını, aynı araçları Türkiye'ye sunacaklarını söyledi.
''Yeni Eurocargo''nun, Avrupa'daki gelişmelerden ürün iyileştirmelerinden aynı anda etkileneceğini anlatan Özyönüm, şunları kaydetti:
''Yeni Eurocargo, Türkiye'ye özel bir ürün değil. Avrupa'daki araçların aynısı olacak. Çok farklı misyonlar için çok farklı ürün seçeneği var. 10 tondan 24 tona kadar çeşitli azami ağırlıklarda olacak. Çok çeşitli kabin seçeneğiyle sunulacak. Yeni Eurocargo'nun 4 ve 6 silindirli olmak üzere 2 farklı ana motoru var. Şanzımanlarda da yenilik söz konusu. Dünyaca ünlü ZF markasının şanzımanlarıyla çıkıyor Yeni Eurocargo. 6 vitesli şansımanların, otomatikleştirilmiş şanzımanları var. 3 bin 105'ten, 6 bin 570'e kadar 11 farklı dingil mesafesine sahip Yeni Eurocargo. Yeni Eurocargo üzerinde gerçek radikal değişiklikler var. Ön panjur, far grubu, şanzımanları, tasarımı yenilendi.''
YENİ EUROCARGO
Kategori : GÜNCEL