Bu plan çerçevesinde bu yıl toplamada 119 mağaza açacak olan Colin's bu mağazalar için 700 kişilik istihdam yaratacak.
1983 yılında başladığı faaliyetleriyle Türkiye’nin öncü hazır giyim markalarından birisi olmayı hedefleyen Colin’s, önümüzdeki 5 yılda ‘dünyanın en büyük Türk hazır giyim markalarından birisi olmak’ vizyonunu gerçekleştirmek için düğmeye bastı.
Türkiye'de ve Rusya başta olmak üzere 31 f baskılı çakmak arklı ülkede toplamda 530 farklı noktayla hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren Colin's yurtiçi ve yurtdışında yatırımlarına devam ediyor. 2010 yılından itibaren her iki haftada bir şube açarak hızla mağaza sayılarını artırmak istedikleri belirten Eroğlu Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eroğlu, "2015 yılında 50 ülkede, 1500 mağaza, 400 bin metrekare net satış alanı, 10 bin çalışan ve 1.5 milyar Dolar ciro hedefimize uygun olarak “dünyanın en büyük Türk hazır giyim markası olmak” vizyonumuz ile kendimizden söz ettireceğiz" dedi.
3 YILDA İSTİHDAMINI İKİYE KATLAYACAK
Bu yıl içinde 119 mağaza açmayı hedeflediklerini belirten Eroğlu, açılacak yeni mağazalar için 2009'da bin 250 olan çalışan sayısını 700 kişi artırarak bin 950 kişiye çıkaracaklarını açıkladı. Üç yıllık istihdam politikalarını da açıklayan Eroğlu, "2012 yılında belirlediğimiz hedefler doğrultusunda çalışan sayımızı 2011 yılında 2 bin 200, 2012 yılında ise 2 bin 600 kişiye çıkaracağız" dedi. Colin's 2008 yılında 870 kişi olan toplam istihdamını kriz nedeniyle işten çıkarmaların yoğunlaştığı 2009 yılında da bin 250 kişiye çıkartmıştı.
KRİZDE YÜZDE 32 BÜYÜDÜ
Hazır giyim ve perakende sektörü 2009 yılında yüzde 20 küçülürken gerçekleştirdiği yüzde 32 büyümeyi başardıklarını söyleyen Eroğlu, "Depremler olduğunda coğrafyada yer değişiklikleri olur. Ekonomik kriz de ticaret hayatında bir deprem yarattı. Piyasalarda yer değişiklikleri oldu. Bazı firmalar zarar etti ve kapandılar. Onların yerine de başkaları geldi. Örneğin biz yeni mağazalar için artık çok daha kolay yer bulabiliyoruz" dedi.
Kategori : EKONOMİ