ABD Başkanı Barack Obama'nın seçim kampanyasını yürüten David Plouffe, insanlar ve teknolojilerin yürüttükleri kampanyanın ana unsurlarını oluşturduğunu belirterek, "Bize oy verenlerin yüzde 20'si e-posta listesinde yer alıyordu" dedi.
Plouffe, Turkcell Akademi'nin konuğu olarak geldiği İstanbul'da "Online hair transplant turkey before and after Pazarlama Teknikleri" ve "Kazanmak İçin Gereken Cesaret" konulu bir konferans verdi.
Konuşmasında, mobil teknolojinin, internet ve e-postanın yürüttükleri kampanyanın merkezinde yer aldığının altını çizen Plouffe, insanlara dayalı bir kampanya yürütmelerinin arkasındaki asıl unsurun insanların daha çok dostlarına, aile fertlerine ve meslektaşlarına güvenmeleri olduğunu, mobil iletişimle ulaştıkları çok sayıda kişinin de bu güven sayesinde yaygınlığı sağladığını söyledi.
İNTERNETLE İKNA ETTİK
Kampanyalarda konuşulanların milyonlarca Amerikalı tarafından bilinebildiğini, sıradan kişilere internet ve e-posta yoluyla mesajların ulaşmasını sağladıklarını ifade eden Plouffe, "Sonuçta birini yeni bir ürünü denemesine ikna etmenin en iyi yollarından biri sizin tanıdığınız biri vasıtasıyla anlatılmasıdır. Birşeyden kardeşlerimiz, arkadaşlarımız, çevremizdekiler bahsederse ikna olmamız daha kolay olur" şeklinde konuştu.
İnsanlara mobil cihazla ulaşmanın büyük önem taşıdığına işaret eden Plouffe, "İnsanlar ve teknolojiler biraraya geldi, kampanyamızın ana unsurlarını oluşturdu. 68 milyon kişi oy verdi. Bize oy verenlerin yüzde 20'si e-posta listesinde yer alıyordu. Kampanyada bunun etkisini gördük" dedi.
30 MİLYON AMERİKALIYA ULAŞTIK
Kategori : DÜNYA